mikor mi, általában én

"A tengerpartot járó kisgyerek mindíg talál a kavicsok közt egyre, mely mindöröktől fogva az övé, és soha senki másé nem is lenne"

frissen rámhullott falevelek

  • Mano Negra: Csak kis technikai kekeckedés: a spamküldés és a webes reklámhordozás nem ugyanaz; lehet, hogy az ... (2007.08.26. 23:31) hm
  • Agent Angel: pedig semmi izgalmas nem történt. leszámítva, hogy egy mondatot sem tudtam írni, mivel nem ment a ... (2007.08.23. 00:20) napközben
  • Bóbita: bikini. és tudom, persze hogy van, nem is az volt az állítás, hogy ez a legjobb, amit valaha írtak... (2007.08.22. 11:08)

amiket régebben görgettem

napközben

2007.08.22. 16:57 Bóbita

lelkiismeretem van, tehát, ha már nem tanulok megfelelő tempóban, legalább lemondtam a kollega bulit, amire most amúgy sincsen kedvem. házigazdáskodni, takarítani előtte utána, vásárolni, nincsen kedvem, meg energiám sem. inkább többet alszom egy egy nap, és elnyújtottabban tanulok. már amikor. most épp igen lassan haladok az eljárásjoggal, ezért főzök egy kávét, mert háromszor riadtam arra, hogy egy egy paragrafusba belealudtam, és álmomban a tárgyalóteremben hallottam, ahogy a  bíró naaagyon lassan mond valami szöveget (az volt, amit olvastam épp). no, szóval jön a kávé, és majd meglátjuk.

lassan muszáj lesz kimozdulnom itthonról, mert kell fejfájás-csillapító, erkölcsi bizonyítvány, meg kaja. meg el kéne mennem az irodába a további tananyagokért. mikor idetáboroztam átmenetileg anyámékhoz, az volt az egyik érv (a macska mellett), hogy itt nincsen hatszáz lépcső, és innen könnyebb tartani a kapcsolatot a világgal. furcsa ez a hosszú tanulás: majd megveszek, hogy folyton itthon vagyok, egyedül bezárva a büntetőjoggal, viszont le is lassulok meg lustulok, és nehezen veszem rá arra magam, hogy elmenjek. esti programok az más, ott a lelkifurdalás vagy a migrén akadályoz, de a napközbeni kis kiruccanások, amik feldobhatnák a monoton életet, azok nem vonzanak. de gyógyszer kell és erkölcsi biz is muszáj, szóval holnap mozdulok (esetleg ma, attól függ, hogyan haladok, sé hogy van-e utána hova tovább :).

böhömke irtó cuki volt az előbb: leraktam kint egy türülközőt, hogy majd odafekszem, majd feljöttem és elvesztem a blogpajtások blogjain. lementem fél óra múlva, macska a türülközőn, készenlétben alszik és szemrehányóan nyávog, mert várt, hogy mellettem feküdhessen. ezért büntetésből ráült a tanulmányaim kellős közepére.

valamiért nem jön be semmi, ami google, ma már éreztem, hogy hiba van a mátrixban, de hogy ennyire... :(. itt unatkozom, mert nincsen mit olvasni :(( 

update: elmentem a további tananyagért (sok :((, vettem kaját, feladatm az erkölcsi bizonytvány kérő levelet (két hét egy hónap, túl lassú) és éltem társasági életet, de a gyógyszert elfelejtettem. biztos, emrt volt bennem  és éppen nem fájt a fejem arrajártamban. hm. talán kavintont is kéne vennem :) 

 

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://meder.blog.hu/api/trackback/id/tr6146195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Agent Angel 2007.08.23. 00:20:08

pedig semmi izgalmas nem történt. leszámítva, hogy egy mondatot sem tudtam írni, mivel nem ment a blogger. így aztán frappáns kommentem is elveszett az éterben :(
megértem, hogy megbolondulsz otthon. velem is ez volt. a végén már a boltba sem volt kedvem lemenni...
süti beállítások módosítása