mikor mi, általában én

"A tengerpartot járó kisgyerek mindíg talál a kavicsok közt egyre, mely mindöröktől fogva az övé, és soha senki másé nem is lenne"

frissen rámhullott falevelek

  • Mano Negra: Csak kis technikai kekeckedés: a spamküldés és a webes reklámhordozás nem ugyanaz; lehet, hogy az ... (2007.08.26. 23:31) hm
  • Agent Angel: pedig semmi izgalmas nem történt. leszámítva, hogy egy mondatot sem tudtam írni, mivel nem ment a ... (2007.08.23. 00:20) napközben
  • Bóbita: bikini. és tudom, persze hogy van, nem is az volt az állítás, hogy ez a legjobb, amit valaha írtak... (2007.08.22. 11:08)

amiket régebben görgettem

szégyen, öröm

2007.04.01. 19:50 Bóbita

nem mentem el a van gogh-ra. szégyenlem is egy kicsit, egy kicsit meg nem is. én nem szeretek kiállításra menni. kultúrbunkó vagyok, ilyen szempontból mindenképpen. de csak azért elmenni, mert muszáj, egy olyan eseményre, amit nem élvezek, valahogyan nagyon nem volt kedvem. arról nem is szólva, hogy nem is szeretem. csak a színeit, de azt sem mindig.

ma nyertem egy napot. sajnos, csak visszamenőleg. meg voltam arról,ű győződve, hogy március (idén:) 30 napos. és ránéztem itt a tegnapi dátumra, ahol kiderült, hogy van 31e. a nap kicsi öröme, így a tb jog rejtelmei között. igaz, hogy annak is csak du 2 után láttam neki. de így is sok belőle.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://meder.blog.hu/api/trackback/id/tr2553381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása