mikor mi, általában én

"A tengerpartot járó kisgyerek mindíg talál a kavicsok közt egyre, mely mindöröktől fogva az övé, és soha senki másé nem is lenne"

frissen rámhullott falevelek

  • Mano Negra: Csak kis technikai kekeckedés: a spamküldés és a webes reklámhordozás nem ugyanaz; lehet, hogy az ... (2007.08.26. 23:31) hm
  • Agent Angel: pedig semmi izgalmas nem történt. leszámítva, hogy egy mondatot sem tudtam írni, mivel nem ment a ... (2007.08.23. 00:20) napközben
  • Bóbita: bikini. és tudom, persze hogy van, nem is az volt az állítás, hogy ez a legjobb, amit valaha írtak... (2007.08.22. 11:08)

amiket régebben görgettem

döbröntei jól-lét

2007.05.06. 16:32 Bóbita

döbröntén jártunk, wellness hétvégén. volt nagyon kedves, európai szintű kiszolgálás, halkan suhanó, mindenhol pont annyira ott lévő pincérekkel, ahogy azt épp kívántuk, várrom, finom kaja, svédasztal, pezsgőfürdő, medence, fittness terem (nem voltunk, de mentségünkre legyen szólva, gondoltunk rá, én még gatyát is vittem, igaz az edzőcipő itthon maradt), és ami a legjobb, voltam masszázson. kétszer, hölgymasszőr, úrmasszőr. eddig ez hiányzott az életemből, de teszek róla, hogy mostantól ne hiányozzon. valami isteni. bár azért mókás, hogy még a masszázs-asztalon is nehezemre esett ellazulni, de a szombati után már a vasárnapira egész laza voltam. szóval fejlődőképes, masszázs-able vagyok :).

és ami külön nagyon jó volt, az a kellemes összhang közöttünk, minden szempontból. még kriplik is harmóniában voltunk (ő derék, én fej) egy csomót beszélgettünk, és olyan nagyon rendben volt az egész. egyszer volt vita-csíra, de lekezeltük. én nem kezdtem el fejhangon kiabálni, ő meg nem lett ideges, mikor kissé nehézkesen kezeltem a térképet odafele, zuhogó esőben. a csúcspont és egy egyben fordulópont akkor volt, mikor jelentettem, hogy ha és amennyiben elhagytuk az x számú lejáratot, akkor álláspontom szerint eltévedtünk, de x-hez viszonyított helyzetünkről nem tudok nyilatkozni. ezután megálltunk, de közben még elsuhanva a mindent megvilágító tábla előtt és ő betájolta, hogy hol vagyunk. persze nem tévedtünk el.

várromot is láttunk, autóval érkező kocaturistákkal tarkítva. a várrom erőltetetten lassú tempóból tíz percre volt a szállótól, így a turisták valóban kocák voltak. valami ballagásra érkeztek, hangos volt tőlük a falu, az egyetlen nyitva tartó vendéglátóipari egység és az említett rom is. de megbocsátó hangulatban voltunk.

a környék amúgy egyszerűen gyönyörű, balaton-felvidék színe és hangulata volt mindennek (tudom, az már nem balaton-felvidék de tényleg kapolcs-hangulat van most arrafele.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://meder.blog.hu/api/trackback/id/tr6171652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

neduddgi 2007.05.25. 13:47:07

Jól sejtem, hogy ugyanezt a várromot boldogult gyermekkorodban már láttad? Pontosabban egy hétig itt nyaraltál... Vagy már elfelejtetted? Esetleg ennyire titkos az inkognitó? Mindenesetre örülök, hogy tetszett.

neduddgi
süti beállítások módosítása