mikor mi, általában én

"A tengerpartot járó kisgyerek mindíg talál a kavicsok közt egyre, mely mindöröktől fogva az övé, és soha senki másé nem is lenne"

frissen rámhullott falevelek

  • Mano Negra: Csak kis technikai kekeckedés: a spamküldés és a webes reklámhordozás nem ugyanaz; lehet, hogy az ... (2007.08.26. 23:31) hm
  • Agent Angel: pedig semmi izgalmas nem történt. leszámítva, hogy egy mondatot sem tudtam írni, mivel nem ment a ... (2007.08.23. 00:20) napközben
  • Bóbita: bikini. és tudom, persze hogy van, nem is az volt az állítás, hogy ez a legjobb, amit valaha írtak... (2007.08.22. 11:08)

amiket régebben görgettem

éjjeli műszak és lust-hiány

2007.05.09. 01:14 Bóbita

közben vidáman beszaladtam még dolgozni egy kicsinység. utána tolatás (ill nehéz terepen,irodai udvarban y-forduló) közben meghúztam kicsikocsi fenekét egy picit, de csak olyan, mintha sáros lenne. szegény. éreztem én, hogy nem megy ez ma, nem is álltam rá nagyon 11 autójára, de erre jött, hogy mondta a biztonsági őr, hogy lányosan parkoltam, de hogy ennyire... szóval odébbtette autókát, én csendben de elkésve reménykedtem, hogy valahogy úgy áll vele, hogy sem tolatni sem ypszilonozni ne kelljen, de sajnos nem. szóval jött a sárfolt. most van egy ígéretem, hogy megtanít tolatni, pedig én mondtam neki, hogy tolatni elméletben kiválóan tudok, csak az autó méreteivel, valamint a távolságokkal nem vagyok tisztában, és nem is leszek, mert nem érzem. egy szervó ugye segítene, de hát én akartam így.  végül hazajöttem és megpróbáltam sok bűnt elkövetni, főleg, hogy iván, miközben én dolgozám, emilt küldött printscreen-nel, rajta öt bűn kipipálva. én ráfeküdtem a lust-ra, és messzebb jutottam, mint bármelyikünk eddig, de sajnos virtuális részegen nem lehet bujálkodni. illetve nehéz, nagyon. de nem csüggedek, akaratom kemény, tekintetem acélos, stb.

Szólj hozzá! · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://meder.blog.hu/api/trackback/id/tr8373037

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: 73037 2019.03.20. 21:52:22

Rhapsody Of Fire: fény derült az új énekes kilétére - MetalWorld

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása