mikor mi, általában én

"A tengerpartot járó kisgyerek mindíg talál a kavicsok közt egyre, mely mindöröktől fogva az övé, és soha senki másé nem is lenne"

frissen rámhullott falevelek

  • Mano Negra: Csak kis technikai kekeckedés: a spamküldés és a webes reklámhordozás nem ugyanaz; lehet, hogy az ... (2007.08.26. 23:31) hm
  • Agent Angel: pedig semmi izgalmas nem történt. leszámítva, hogy egy mondatot sem tudtam írni, mivel nem ment a ... (2007.08.23. 00:20) napközben
  • Bóbita: bikini. és tudom, persze hogy van, nem is az volt az állítás, hogy ez a legjobb, amit valaha írtak... (2007.08.22. 11:08)

amiket régebben görgettem

ma, rejtélyes nő

2007.05.16. 00:03 Bóbita

közben folyamatosan alkotjuk a blogunkat odaát, így idelinkelem, hamár mindig ott vagyok mostanában. a mai nap kiderült, hogy megint rém ügyesen elrontottam valamit, persze aláírás után tűnt fel, mert mikor máskor. másnak sem tűnt fel, így bízzon bennem az ember. ilyenkor azért érzem magam nagyon rosszul, mert egyrészt egy debil baromnak érzem magam, aki semmire nem képes, szinte mintha még le sem esett volna az ÁJK padjainak tojáshéjja a hátsófeléről, másrészt meg egy álszent dög, aki szidja ill. oktatja a kicsiket, akik hibáznak és figyelmetlenek. mert ez megint figyelmetlen hiba volt. de elvégre az is igaz, hogy nem véletlenül akarok elmenni. szétestem, és még nem szedtem össze magam. akkor tehát még szét vagyok esve. ez nem mentegetés, csak persze Nőfőnök rám nézett és kérdezte, hogy dehát miért történt ez. erre mi a válasz? az, hogy nincs mentség, figyelmetlen voltam, és azért, mert még valószínűleg szét vagyok esve. ezt megmondtam. most persze a pénzem bánja, mert az okozott költségeket én állom, meg az ezzel eltöltött órákat sem írhatom fel. de mindez semmi a gyomrom újfent megölt sejtjei mellett.

ma leszakadt az ég, taxit hívni nem lehetett, így hazafuvaroztam 11et és Szomszédot. Szomszéd mondta hol lakik, én vidáman, hát hiszen az 11 mellett van. persze ez nem így volt, mert teljesen másfele, de azért nem volt vészes. 11 vezetett, szokásos olaszos stílusban. és szokás szerint figyelmeztetett, hogy állítsam vissza a széket, a tükröket.

TF pedig megkérdezte, hogy a Taxi 4 telefonszáma hány négyesből áll. előtte mondtam neki, hogy annyi négyes, ahány kell. értetlenkedő visszkérdésére (miután vetettem Szomszédra egy pillantást, hogy én vagyok hülye és a kérdésnek van értelme, csak előttem rejtve maradt, vagy úgy van, ahogy én érzem, és szomszéd pillantása utóbbiban erősített meg) mondtam, hogy budapesti vonalas szám, de ez sem segített. hát megmondtam, hogy hét. nincsen segítség. Szomszéd szerint TF a rejtélyes nő mintapéldánya, akit sosem lehet megérteni. nekem nem rejtélyesnek, hanem inkább néha igen idegesítőnek tűnik, de minden nézőpont kérdése. szomszéd idősebb és türelmes fajta. én nem.

megkérdeztem őt, hogy olvassa-e  a blogomat. közölte, hogy nem, minek olvasná. ez nem tudom, hogy azt jelenti, hogy úgyis mindent tud rólam, vagy hogy pocsék a blog. nem firtattam.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://meder.blog.hu/api/trackback/id/tr7576595

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pöszméte 2007.06.03. 18:56:00

kíváncsi vagyok, hogy most majd olvassa-e. azt hiszem, nem fogja, mert ha nem hiányzom neki, minek olvasna arról, hogy mi van velem. vidám gondolat.
süti beállítások módosítása