mikor mi, általában én

"A tengerpartot járó kisgyerek mindíg talál a kavicsok közt egyre, mely mindöröktől fogva az övé, és soha senki másé nem is lenne"

frissen rámhullott falevelek

  • Mano Negra: Csak kis technikai kekeckedés: a spamküldés és a webes reklámhordozás nem ugyanaz; lehet, hogy az ... (2007.08.26. 23:31) hm
  • Agent Angel: pedig semmi izgalmas nem történt. leszámítva, hogy egy mondatot sem tudtam írni, mivel nem ment a ... (2007.08.23. 00:20) napközben
  • Bóbita: bikini. és tudom, persze hogy van, nem is az volt az állítás, hogy ez a legjobb, amit valaha írtak... (2007.08.22. 11:08)

amiket régebben görgettem

majd, ha

2007.05.16. 21:07 Bóbita

hazajövet elhaladtam a házunkban lévő kocsma előtt, ahol esténként az úri közönség eszmét cserél. ma messze hangzóan tudatták ország-világgal, hogy "kurázsi kell nem bajusz!". ezzel felvértezve haladtam fel a négy emeleten. a földszinti macska követett a másodikig.

leutaztunk vidékre, rodeóztunk, hogy tizenegy előtt odaérjünk a cégbíróságra, és miután minden kamiont és piros lámpát kifogtunk, 10:57re értünk oda. élelmes kollégám megszerezte a cégkivonatot, én addig testemmel védtem a kocsit, mert nem találtunk parkolóőrt (nem volt kitől, de eszmeileg védtem). utána kiderült, hogy az ügyfél asszisztense még annál is furcsább (butább?), mint gondoltam, így a saját baromságom (ld. tegnap), ami miatt le kellett menjek, végül ilyen szempontból még jó is volt, mert tudtam intézkedni. sosem hittem, hogy egy beszkennelt és kinyomtatott iratot egy felnőtt ember alapos vizsgálat után képes eredetinek nézni. tévedtem.

itthon rettentő munka várt, mintha egy hónap múlva nem mennék el, jön csőstül az áldás. megint három napja csak du. ötkor eszem, persze a reflux már ma hajnalban jelentkezett. mondtam is Szomszédnak, hogy nagyon vágyom már az ab csendje után. majd mikor epedek ott a mostani jajj után, akkor erre gondolok. avagy ahogy tesóm mondta, elteszek egy fiola gyomorfájást, egy tubusnyi stresszt, néha előveszem és nézegetem, beleszippantok és rögtön megint kellemes lesz az addig terhelő csend. de egyelőre nem lesz terhelő.

ahogy mentünk a kocsival mindenféle vidéki utakon, gyönyörű, virágokkal teli rétek mellett, csak arra tudtam gondolni, hogy majd, ha, akkor kimegyek egy ilyen rétre, lefekszem és csak ott fekszem majd egész nap. a méhekre és a hangyákra nem gondolok. csak már ott tartanánk.

11 ma kifejtette, hogy nem jó, ha 11nek hívom, mert akkor arról mindenféle rövid és kicsi dolgokra asszociálhatnak az emberek. ezért most rögzítem, hogy 11 valójában tizenegyezer, a 11 csak a becéző, rövidített formája.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://meder.blog.hu/api/trackback/id/tr9376984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása