mikor mi, általában én

"A tengerpartot járó kisgyerek mindíg talál a kavicsok közt egyre, mely mindöröktől fogva az övé, és soha senki másé nem is lenne"

frissen rámhullott falevelek

  • Mano Negra: Csak kis technikai kekeckedés: a spamküldés és a webes reklámhordozás nem ugyanaz; lehet, hogy az ... (2007.08.26. 23:31) hm
  • Agent Angel: pedig semmi izgalmas nem történt. leszámítva, hogy egy mondatot sem tudtam írni, mivel nem ment a ... (2007.08.23. 00:20) napközben
  • Bóbita: bikini. és tudom, persze hogy van, nem is az volt az állítás, hogy ez a legjobb, amit valaha írtak... (2007.08.22. 11:08)

amiket régebben görgettem

a hétvégi hajnalokról

2007.06.10. 09:44 Bóbita

lehet, hogy felrobbanok. a héten nem aludtam sokat, késői fekvések és rosszul eső korai kelések jellemeztek. ehhez képest, itt a hétvége, a legális sokáigalvás ideje, és erre tegnap 9 előtt, ma 9 után nem sokkal ébredtem, és ami végképp felháborító, nem is tudtam visszaaludni. pedig álmos vagyok. a fentiek miatt találhatott a szombat reggel kilenc óra a mosógép előtt, a ma fél tíz pedig sue-john előtt, fejemben már a megírandó memorandum vázlatával. jó, meleg van, de ez engem eddig ilyen rettenetes eredménnyel járó módon sosem zavart. még a végén ilyen szempontból is fölnőtt leszek, és nem csak az üres fagyitölcsért dobom ki, ha már nem kívánom, hanem korán is fogok kelni. fujj. bár, az biztos, hogy ilyenkor a nap meglepően hosszú és így tartalmas tud lenni. de ez persze álmos mivoltomat nem vigasztalja.

a csikorgó csőgörény pedig beköltözött a melegvízcsövembe és a frászt hozta rám. most erőt gyűjt, és csendben lapul.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://meder.blog.hu/api/trackback/id/tr9596017

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bóbita 2007.06.10. 09:46:40

ébredezik. lassan nevet kellene neki adnom :(

KisBogár 2007.06.11. 01:59:15

szerintem ugy hivjak baltazar.
az en csikorgo csogorenyemet tuti ugy hivnak, de mivel nekem nincs iyen jelen esetben, szivesen atruhazom a nevetm ha iigenyt tartasz ra :):):)
süti beállítások módosítása