mikor mi, általában én

"A tengerpartot járó kisgyerek mindíg talál a kavicsok közt egyre, mely mindöröktől fogva az övé, és soha senki másé nem is lenne"

frissen rámhullott falevelek

  • Mano Negra: Csak kis technikai kekeckedés: a spamküldés és a webes reklámhordozás nem ugyanaz; lehet, hogy az ... (2007.08.26. 23:31) hm
  • Agent Angel: pedig semmi izgalmas nem történt. leszámítva, hogy egy mondatot sem tudtam írni, mivel nem ment a ... (2007.08.23. 00:20) napközben
  • Bóbita: bikini. és tudom, persze hogy van, nem is az volt az állítás, hogy ez a legjobb, amit valaha írtak... (2007.08.22. 11:08)

amiket régebben görgettem

awkward

2007.06.23. 13:12 Bóbita

megvolt az irodai buli. rosszabb volt, mint vártam. nem kellett beszédet tartanom, semmi ilyesmi. egyszerűen elfelejtettek megemlékezni arról, hogy négy év után otthagyom ezt a csodás intézményt. no comment.

most ezért meg kell írnom másfél hatalmas beadványt, hogy utána meghallgathassam majd, hogy milyen béna és hülye vagyok, és nem vagyok képes ezt megcsinálni, pedig nem lenne nehéz (jelzem, tök nehéz, ilyeneket még nem is írt senki az irodában, mióta én itt vagyok). utána egy nap varsó, a kedvenc ügyfelemmel, de csak az egyik jó fej jön, meg a hülye. és még mindig nem mondták meg senkinek, hogy elmegyek, nekem meg ég az orcabőröm, viszont parancs van, hogy ne én mondjam meg. naponta kérdezek rá, először hessegettek, most megígérte nőfőnök, hogy ír emilt, de szerintem még nem tette meg, mert akkor a kedvenc kedvenc ügyfél már hívott volna, hogy tényleg és miért. próbáltam lobbizni, hogy  a csaj, aki átveszi az ügyet, ami miatt megyek, és ami most fog majd forrpontra jutni, hadd jöjjön varsóba, de mondta nőfőnök, hogy nem gondolja, hogy ki kéne tenni a lányt egy új, ismeretlen közegnek. nem értem, hogy mennyivel lesz neki jobb, mikor két hét múlva halálegyedül megy majd oda, úgy, hogy én nem leszek ott, hogy segítsek és hogy bemutassam, de ha nekik így jó... teszem hozzá, nőfőnök is elutazik egy hónapra, istenhátamögé, szóval nyilván azt hiszi, hogy majd én segítek a csajnak. nagyot fog koppanni.

nem tudom miért ilyenek, a kedvenc titkárnőm szerint pusztán azért, mert elmegyek, meg vannak sértve. sokszor láttam már, hogy tényleg megsértődtek, ha valaki elmegy, de mikor márciusban ezt megbeszéltük, akkor nem voltak ilyenek, és egész értelmesen fogták fel. nem tudom, elképzelhető, hogy azt hitték, meggondolom magam? főleg várható lenne egy ilyen pálfordulás részemről ilyen bánásmóddal, lelki terrorral, amit közel egy hónapja nyomnak. nem értem ezeket az embereket. régen teltek ilyen nagyon lassan a napok, és régen volt ennyire kevés kedvem dolgozni.

a buli után (ahol persze migrén is jelen volt, így hiába a mérhetetlen mennyiségű minőségi pálinka, bor és miminden, én csak hánytam és berúgni nem sikerült) még elmentünk a holdudvarba, ahol az eddig rám nyomuló kolléga aktívan nyomult valaki más kollégára. nem tartozik semmivel, de azért nem esett jól. a szituációról leginkább az awkward és odd szavak jutottak eszembe. messze szomszéd és 11 voltak a legnormálisabbak, ami szomszédtól nem meglepő, de 11 egész emberi volt és ez azért meglepett. de 11 mostanában nyílik, ez ennek tudható be. nem vígasztalt, vagy bármi, de sugárzott valami kedvességet. TF persze nyomult 11re, mikor 11 szóbaállt valami nővel, amíg TF pisilt, TF visszajövet ezt meglátta, és fogta szegény csajt (akit ismert) és elvágtatott vele a másik wc irányába. mi csak csendben virultunk.

este megyek szentivánéji buliba pöttyöshöz. remélem a legjobbakat :)

a tévében az elveszett ereklyék megy. ezek szerint ma a balaton mellett középkori szokásokat fenntartó szerzetesek is élnek. mézet gyűjtenek és titkos ereklyéket őriznek. aki hallott felőlük, kérem, jelentkezzen.

 

Szólj hozzá! · 4 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://meder.blog.hu/api/trackback/id/tr62104305

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Situs SBOBET Online 2019.02.20. 16:25:07

Néha azért gondolkozni kéne - Mozinauta

Trackback: click hyperlink 2019.02.14. 05:12:02

Chicken Invaders 4: Ultimate Omelette Christmas Edition - Online letölthető jatékok,programok..stb!!

Trackback: daftar sbobet online 2019.02.04. 05:27:40

Chicken Invaders 4: Ultimate Omelette Christmas Edition - Online letölthető jatékok,programok..stb!!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása