mikor mi, általában én

"A tengerpartot járó kisgyerek mindíg talál a kavicsok közt egyre, mely mindöröktől fogva az övé, és soha senki másé nem is lenne"

frissen rámhullott falevelek

  • Mano Negra: Csak kis technikai kekeckedés: a spamküldés és a webes reklámhordozás nem ugyanaz; lehet, hogy az ... (2007.08.26. 23:31) hm
  • Agent Angel: pedig semmi izgalmas nem történt. leszámítva, hogy egy mondatot sem tudtam írni, mivel nem ment a ... (2007.08.23. 00:20) napközben
  • Bóbita: bikini. és tudom, persze hogy van, nem is az volt az állítás, hogy ez a legjobb, amit valaha írtak... (2007.08.22. 11:08)

amiket régebben görgettem

3, 2, 1... és post postponed ...

2007.06.28. 22:23 Bóbita

ígérem fogok írni, hamarosan. csak most az új szemüveg miatt folyton migrénes vagy migrénközeli állapotban vagyok (amit a szemüveg enyhít, de egyenlőre okoz is :), és nem nagyon akaródzik gép előtt lenni.

de majd írok varsóról, a mégsemolyan hülye ügyfélről, a nagyon kedves ügyfélfőnökről, a varsói reptér kafkai vonulatáról, a szemüvegről és a megváltozott szem-és agyműködésemről, arról, hogy az egyik beadványom mégis nagy sikert aratott, és mégis pozitív képet hagyok főfőnökben, de hogy eddig miért volt undok, akkor sem értem, és arról, hogy több kollégám mondja, és egyre komolyabban, hogy hiányozni fogok, és nem csak a munkamennyiség miatt, hogy már csak egy nap :), és hogy ezek miatt (meg amiatt is, hogy elintéztem a nagy dolgokat értsd varsó és három nagybeadvány, és jól sikerültek) mennyire jó is most nekem, még a migrén ellenére is.

szóval szerintem hétvégén már majd írok. mint szabad :)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://meder.blog.hu/api/trackback/id/tr49108051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

annus · http://www.filleres.blogspot.com 2007.06.28. 23:30:41

akkor csak gyógyulgass, mi meg kitartunk :)
süti beállítások módosítása