mikor mi, általában én

"A tengerpartot járó kisgyerek mindíg talál a kavicsok közt egyre, mely mindöröktől fogva az övé, és soha senki másé nem is lenne"

frissen rámhullott falevelek

  • Mano Negra: Csak kis technikai kekeckedés: a spamküldés és a webes reklámhordozás nem ugyanaz; lehet, hogy az ... (2007.08.26. 23:31) hm
  • Agent Angel: pedig semmi izgalmas nem történt. leszámítva, hogy egy mondatot sem tudtam írni, mivel nem ment a ... (2007.08.23. 00:20) napközben
  • Bóbita: bikini. és tudom, persze hogy van, nem is az volt az állítás, hogy ez a legjobb, amit valaha írtak... (2007.08.22. 11:08)

amiket régebben görgettem

no comment :))))))))))

2007.06.29. 19:13 Bóbita

yuppppppppppppppiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

ordít a zene és én boldog vagyok, mert végre végre vége.

kicsit lelkifurdalásom is van, mert ennyire nem voltak gonoszak (de igen, és nekem nem volt ott jó), és hogy miért örülök ennyire, de emellett, mivel ennyire örülök, tudom, hogy jól döntöttem.  és yupppppppppppppppppiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

és most elmegyek (bár előbb barátném jön ide és itt kezdünk) és irgalmatlanul berúgok.

mikor ezt középvezetővel közöltem, telefonon, még az irodában, a titknő (a másik kedvenc :), akivel épp csevegtem vala, dobott egy hátast, mivel kedvesen keresztbetett lábbal, csipkés szoknyában üldögéltem ott disztingváltan, majd közöltem, hogy ma irgalmatlanul bebaszok. így, igen, így. szegény öt percig röhögött :). új oldalam tűnhetett fel előtte, pedig nem voltam soha odabent sem túl visszafogott :)

én most kérem nagyon nagyon, rettenetesen boldog és felszabadult vagyok.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://meder.blog.hu/api/trackback/id/tr29108621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bóbita 2007.06.30. 10:41:18

erre járt Napsárgagömb és megoldotta a linkproblémámat. :))) köszönet érte!

annus · http://www.filleres.blogspot.com 2007.07.02. 00:30:22

Nagyon ügyes vagy! Tényleg! Elég kevesen tudják ezt meglépni.

pöszméte 2007.07.02. 11:22:05

:))) köszönöm annus! mot én is nagyon boldog vagyok :)
süti beállítások módosítása