mikor mi, általában én

"A tengerpartot járó kisgyerek mindíg talál a kavicsok közt egyre, mely mindöröktől fogva az övé, és soha senki másé nem is lenne"

frissen rámhullott falevelek

  • Mano Negra: Csak kis technikai kekeckedés: a spamküldés és a webes reklámhordozás nem ugyanaz; lehet, hogy az ... (2007.08.26. 23:31) hm
  • Agent Angel: pedig semmi izgalmas nem történt. leszámítva, hogy egy mondatot sem tudtam írni, mivel nem ment a ... (2007.08.23. 00:20) napközben
  • Bóbita: bikini. és tudom, persze hogy van, nem is az volt az állítás, hogy ez a legjobb, amit valaha írtak... (2007.08.22. 11:08)

amiket régebben görgettem

bkv, usa

2007.07.12. 18:52 Bóbita

most már biztos.

a bkv külön embereket alkalmaz abból a célból, hogy könnyebben elkaphassa a jegy és egyéb hasonló célú facility nélkül utazó népeket. ezek az alkalmazottak a mozgólépcsőről lehaladtukban direkt lassan mennek, andalogva, unreasonable lassan, és valahogy pont ott vannak az ember (bliccelő) lába előtt, ily módon a bliccelőt lelassítva és lehetővé téve az ellenőrnek, hogy kényelmesen fülön csípje a bliccelőt. a pszichiáterek megirigyelték az ellenőrök jó’dolgát, és ők is alkalmaznak ilyen lassanmenőket. ez utóbbiak csak úgy andalognak az utcán, és valahogyan pont ott vannak az ember előtt , ha erre váltasz irányt, erre mennek és ha arra mennél, akkor arra billeg. nyilván dühös leszel ez esetben, ideggörcsöt kapsz és a pszichiáternél kötsz ki.

amúgy, ha épp ráért volna, és nem dolgozott volna (mostanában mindig ezt mondja:), agent angel biztos segített volna kinyomoznom ezt az egészet, de mivel munkás elfoglaltsága volt, agent idle kénytelen volt egyedül nyomozni (hihi).

fbi ügynök mivoltunkat az ihlette, hogy ma tanultam, hogy az usaban minden további nélkül lefoglalhatják összes vagyonodat, és utána te perelhetsz, és ha bizonyítod, hogy jogellenesen foglaltak le (mivel te ártatlan vagy), akkor visszaadják. kártérítés nincsen (akkor sincsen ha ártatlanul ülsz). tehát ha pl. nincsen jó ügyvéded, akkor lesheted, hogy visszakapod a vagyonodat. és még náluk vannak emberi jogok, meg assumption of innocence. miután az összes európai felháborodott (aki nem, az aludt), a tanár megjegyezte, hogy azért általában ezek a lefoglalt vagyonú népek tényleg bűnösök, de azért elismerte, hogy néha nem. angyalkával azon melegében, még óra közben megosztottam ezt az új tudományt, és elhatároztuk, hogy ügynökök leszünk :).

a bkv-val mellesleg van egy kis ügyem. vettem bérletet, mert elkaptak. ehhez kéne bérlet, ahhoz fénykép. nosza, kikanyarítottam az llm-katalógusból a képet (kinek van kedve ezer forintért újabb szörnyű képpel terhelni a világot), és elballagtam a bkv jegypénztárhoz, ahol közölték velem, hogy a képemnek nincsen háttere, ezért nem lehet belőle bérlet. ezen igen ideges lettem, és most a bérlettel és a fényképpel utazom, szilárd elhatározással. jegyet nem veszek, mert én mindent megtettem a bérletkészítésért, vettem bérletet, és egyszerűen nem vagyok hajlandó több jegyet venni. ma két ellenőrrel találkoztam, egy kiröhögte, hogy milyen jó bérlet, majd mikor kinyilvánítottam fent jellemzett akaratomat, elengedett. a másiknak nem volt szerencséje, mert éppen nem voltak jelen lassú bkv-alkalmazottak, így elballagtam (kezemben a harcra kész bérlettel és fényképpel). viszont akácfautcáznom sajnos majd kell, tehát próbálkozni fogok más jegypénztáraknál is, hátha ott nem kérnek hátteret. a fénykép amúgy nem is rossz (eltekintve attól, hogy olyan, mintha rúzsos lenne a szám, pedig nem az), és még felismerhető is vagyok rajta. szóval tekintetem acélos, akaratom kemény és nem csüggedek.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://meder.blog.hu/api/trackback/id/tr84116902

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

habitang · www.nst.blog.hu 2007.07.17. 12:32:21

Amíg ártatlanság vélelme helyett "assumption of innocence"-t írsz (stb..), addig kívánok minél több "akácfautcázást", and to be more frank, I wouldn't mind ha ráadásul jár hozzá egy slap in the face by any alkalmazott of BKV. I know that this sort of action is nem más mint breaking the law, de ez van. Sorry, but semmi sem tudott volna kept me from writing this comment.

Csak one more thing.. Akiknek középfokújuk sincs még, kb azok szoktak ilyesmiket írni, és pár modoros újságíró. Ciki.

annus · http://www.filleres.blogspot.com 2007.07.17. 17:40:15

llm katalógus? valami híres reklámarc lettél?

Bóbita 2007.07.17. 22:39:51

kedves habitang, valóban nem feltétlenül szép és, ha angol szavakat keverek a magyarba, de mivel most igen sok angolt hallok és főleg szakmait, bevallom, van amit könnyebben írok le angolul, mint magyarul (ha a kifejezéssel van bajod, fordulj a tanáraimhoz, akik bizony használták ezt a kifejezést). mindemellett, mivel ez az én blogom, azt írok bele, amit akarok :). több dolog van ebben a blogban, ami cikinek minősülhet, mint ezek az angol szavak. és tudod, mivel a blog arról (is) szól, hogy nem szégyenlem magam, hát most is ez történt. ciki, nem ciki, ez van.

Mano Negra · http://www.rulez.org/ 2007.08.01. 00:42:51

Igazából tökre nem sikk ám bliccelni. De tényleg. A többiekkel fizetteted meg az utazásod árát. Gáz. Egyetlen mentséged hamvas korod, de most már lassan felnőhetnél azért. :)

Emellett pedig egy csomó felesleges/elkerülhető idegeskedés forrása is, ugye. :)

Én főleg autóval és biciklivel járok, de mindig van nálam kis jegytömb szükség esetére; egy huszas tömb hónapokra elég. Ha sokat BKV-znék és emiatt jobban megérné, akkor pedig természetesen vennék bérletet; ez így etikus. Ha pedig drágállom a szolgáltatást, akkor nem veszem igénybe. De neked mindezt biztos nem kell ám igazán elmagyarázni, tudod magadtól is. :)

Az interspersed English words and phrases kapcsán némileg hajlamos vagyok az előttem szóló keresetlen szavainak esszenciájával egyetérteni, miszerint unnecessary, mannered and doesn't suit you at all. Persze a komment szavainak keresetlenségét a legmesszemenőbben túlzásnak tartom. Pl. kifejezetten valószínűsítem, hogy van középfokúd. :P

Összességében nem volt egy túl szerencsés bejegyzés ez a BKV-s, na. Másnál nem tenném szóvá, de tőled jobbhoz vagyunk szokva. :)
süti beállítások módosítása