mikor mi, általában én

"A tengerpartot járó kisgyerek mindíg talál a kavicsok közt egyre, mely mindöröktől fogva az övé, és soha senki másé nem is lenne"

frissen rámhullott falevelek

  • Mano Negra: Csak kis technikai kekeckedés: a spamküldés és a webes reklámhordozás nem ugyanaz; lehet, hogy az ... (2007.08.26. 23:31) hm
  • Agent Angel: pedig semmi izgalmas nem történt. leszámítva, hogy egy mondatot sem tudtam írni, mivel nem ment a ... (2007.08.23. 00:20) napközben
  • Bóbita: bikini. és tudom, persze hogy van, nem is az volt az állítás, hogy ez a legjobb, amit valaha írtak... (2007.08.22. 11:08)

amiket régebben görgettem

The Last Day's Morning

2007.06.29. 09:27 Bóbita

nna, mintha évzáróra mennék. ma van Az Utolsó Napom az Első Munkahelyemen, ahol kaptam hideget is meleget is, jót is rosszat is, szakmailag csak jót, emberileg nem csak jót. kész a leltár, elmegyek, mert most van itt ennek az ideje :). és nem érzem, hogy rossz lenne, hogy elmegyek. hiányozni fog, hiányozni fognak, de lépek, mert túl sok volt és mert változás kell. és majd egyszer talán meglátjuk, hogy visszajövök-e egyszer talán.

de most úgy ébredtem, mint régen, egész pici koromban, ha valami jó várt rám, tipikusan szülinapi reggeleken. ugyan nem pattantam ki az ágyból, az túlzás lenne,de van bennem valami jóérzésű várakozás. nem arra várok, hogy ott bent elbúcsú, pezsgő vagy akármi, ilyenre a buli óta nem várok, csak egyáltalán, magamból kiindulva, én örülök, hogy én eljutottam ide. És persze köszönöm mindenkinek, aki segített, hogy eljussak ide, és egyben mindenkinek, aki elviselt, amikor éppen elviselhetetlen voltam, a munkahelyből és annak folyományaiból kifolyólag.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://meder.blog.hu/api/trackback/id/tr43108243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pöszméte 2007.06.29. 09:29:40

és ma már nincsen migrén a szemüvegtől. még nem jó, és tegnap is fájt, de reggel már nincsen. bizakodom :))

Bortsa 2007.06.29. 09:39:20

nagyon nagyon örülök, hogy ennyi jó dolog történik veled! fejfájást pedig elűzöm, migrén-űző tánccal!
süti beállítások módosítása