mikor mi, általában én

"A tengerpartot járó kisgyerek mindíg talál a kavicsok közt egyre, mely mindöröktől fogva az övé, és soha senki másé nem is lenne"

frissen rámhullott falevelek

  • Mano Negra: Csak kis technikai kekeckedés: a spamküldés és a webes reklámhordozás nem ugyanaz; lehet, hogy az ... (2007.08.26. 23:31) hm
  • Agent Angel: pedig semmi izgalmas nem történt. leszámítva, hogy egy mondatot sem tudtam írni, mivel nem ment a ... (2007.08.23. 00:20) napközben
  • Bóbita: bikini. és tudom, persze hogy van, nem is az volt az állítás, hogy ez a legjobb, amit valaha írtak... (2007.08.22. 11:08)

amiket régebben görgettem

parlagon heverek, mert az most jóóóóóóóóóó (allergia távozz)

2007.07.02. 11:20 Bóbita

a hétvégét a sark-kertben töltöttem, kis megszakításokkal, mint főállású henye. pénteken irgalmatlan b**ból az lett, hogy angyalka, napsárgagömb és egy harmadik barátnőm meg én meg a bailey's itthon maradtunk, és kellemesen becsiccsentünk. közben a városban különböző akcióbulisejtek várták, hogy kiadjam a jelszót és egyben a target-place-t, de mivel a szemem már nem fáj, csak kb 20 méternél furcsa és este fél tizenkettőkor bemondja az unalmast és én ezért rajtaütésszerűen elalszom (mert elfárad a kis drága, és ha nem alszom, akkor migrén, a szervezet meg nem hülye és fellövi a pizsit), szóval a buli behalt. angyalka és gabi elmentek és félálomban észlelem, hogy napsárgagömb befekszik az ágyba, a farmert lehúztam, pólót is de a zokni maradt (ó jajj, én a csak-zokniban-nem-ember-az-ember harcos híve, igaz, ez főleg fiúkra vonatkozik, de rájuk nagyon) és aludtunk. boldogan, a henyélés tudatában.

másnap keltünk, és volt kávé is.

utána cipőt vettünk napsárgagömbnek, és a szokásainkkal ellentétben nemcsak én, de ő is talált cipőt. az ízlés evolúciója, amely talán csak adaptáció a folyamatos látványhoz és ingerekhez, amiknek az ember kitett, szóval akármi is, de újra bizonyított, mert olyan cipőt vettem, ami egy éve még szóba sem jöhetett volna, és még tetszik is. majdnem mokasszin-papucscipő, de nem az, mert sportos és pántja is van.

utána ebéd otthon, ahol két órán át mediátorkodtam, teljesen lefárasztott. mindegy, család az család, de mikor mindketten kidőltek aludni, mint az óvódások gyors búcsú után békésebb vizekre eveztem. jelesül a sark-kertbe, mivel a tervezett szülinapi piknik eltolódott, de én, a hős henye, végre egyszer rávettem magam arra, hogy kimenjek valahova a természetbe és ott jó legyen nekem. s lőn: könyv, zene, panaché, hason majd hanyatt, majd hason henter, és lassan megjöttek a többiek is, középvezető, majd egy úszásból arra kanyarodott barátunk és angyalka. együtt henyéltünk, kb. hétig, utána felkerekedtünk (több szakaszban, mert angyalka aludt, így mi ketten a második etapban mentünk, útközben vásárolva (igenigen) nekem egy systemathic chaost, a spec dvd-vel együtt) hogy a halasztott  szülinapi piknik helyett vacsorázni menjünk, majd egy barátnőnk jazzkoncertjére. ahol volt sebestyén márta, akit szeretek, és jó volt, de késett és ezért ágiékból lecsíptek fél órát, de ők így is jók voltak, főleg a végén az ihu-ihu-kec-kec-ihu szövegű szám. tényleg. közben még hanyatt is feküdtem (a henyeség kötelez) a fűben és néztem a fecskéket, azután mikor meg akartam mutatni angyalkának, a kis dögök elmentek aludni, és csak holló volt meg bogarak. ezután még megtekintettem kappucsinót és az angolok egy részét, de jött a fél tizenkettő és a szemem bemondta a türülközőt, szóval mentem haza.

vasárnap pedig egyszemélyes teraszparti (kékre lakkozott kosárral /tényleg/ felmentem  a teraszra, benne mosolygós őszibarack, csengőribizli, cigi, könyv, mp3 (lemerült az elem, de le nem másztam, kell a csend is alapon és a mormoló város zaja), utána forma-1 és végül a már ismert terep, ezúttal du 4-től 10-ig, (napsárgagömb, agyalós, angyalka, és az ötödik, aki megirigyelte a jódolgunkat és majd ír blogot. meg amúgy megjavult és most csak egy legény van talpon e vidéken :). jó is az. találkoztunk egy pasival, aki úgy próbált csajozni (három óra rákészülés után, figyeltük, miközben élénk mancsolvasónak álcázta magát, de mi tudtuk, hogy addig még egy dosztojevszkij-oldalt sem lehetne olvasni, nemhogy egy mancslapot) hogy "ti jogászok vagytok? lehetne egy jogi kérdésem? elmenjek-e erre a taggyűlésre ha...? " elfojtott mosolyokkal adtunk neki korrekt mindenre kiterjedő jogászi választ (ha nem látjuk a társasági szerződést, akkor sajnos végleges választ nem tudunk adni, cover your ass még a sark-kertben is :), majd hazaballagtunk (ill gurultunk, mert agyalós hazavitt).

ezenfelül ezen a vasárnap estén fény derült arra, hogy a kis körök mindig kisebbek és hamar összeérnek, mint azt akár gondolni merészelnénk, és a levetett pasik visszaköszönnek, mint új seprű egy másik lánynál, aki a mi (nem az én ez csak elbeszélő alany) új seprűnkben ismer a saját régijére.

és ezenfelül egy fontos információhoz jutottam, mert az információ (nem pletyka) útjai kifürkészhetetlenek, de senki ne merje azt hinni, hogy valami valahonnan végül nem nyer igazolást. nem gondoltam volna, hogy ezen az úton jön az info, de highly welcome volt. szóval CONFIRMED :)))))

és mára virradóra 11 órát aludtam.
ma már csak be kéne mennem az irodába, hogy kipakoljam a szobámat. ójajj, sőt, ódonnaklára. e célra már leporoltam egy ikeás zacskót, és a mindentegyhelyre módszert tervezem követni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://meder.blog.hu/api/trackback/id/tr41109929

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása