mikor mi, általában én

"A tengerpartot járó kisgyerek mindíg talál a kavicsok közt egyre, mely mindöröktől fogva az övé, és soha senki másé nem is lenne"

frissen rámhullott falevelek

  • Mano Negra: Csak kis technikai kekeckedés: a spamküldés és a webes reklámhordozás nem ugyanaz; lehet, hogy az ... (2007.08.26. 23:31) hm
  • Agent Angel: pedig semmi izgalmas nem történt. leszámítva, hogy egy mondatot sem tudtam írni, mivel nem ment a ... (2007.08.23. 00:20) napközben
  • Bóbita: bikini. és tudom, persze hogy van, nem is az volt az állítás, hogy ez a legjobb, amit valaha írtak... (2007.08.22. 11:08)

amiket régebben görgettem

kérdések

2007.07.05. 13:28 Bóbita

megfogalmazódott bennem pár kérdés:
- miért ilyen veszett lassú a net
- miért van az, hogy a kozmetikusok mind olyan kedveskedően, gügyögésbe hajlóan beszélnek (feldobjuk a pillácskát,  mutasd a lábacskádat, katikám, mártikám, esztikém, lilikém, jánoskám, stb, opcionális)
- miért okozunk magunknak ilyen fájdalmakat (higiénikus érzés, meg most épp ez az esztétikus, de basszus, úgy fáj :(. én nem néztem oda, mint vérvételnél, és mondta a kozmi, hogy ilyen még nem volt),
- előző kérdés ihlette: ha nem látom a fájdalomokozó aktust, akkor kevésbé fáj? feltéve persze, hogy várom a fájdalmat. hirtelen fájdalom nagyon fáj. de ha tudom hogy jön, és nem nézek oda, és ekkor kevésbé fáj (nekem ált. igen, de várom egyéb tapasztalatokat, mindenféle fájdalomra) akkor mekkora a fájdalom igazi fájdalom része, mekkora a jajjennekhaígynézkibiztosanfájniakell? a kisgyerek, ha elesik, néhány másodpercig nem sír. ránknéz, várja  a felnőtt reakcióját, hiszen a felnőtt tudja általában a frankót. ha a nagy megijed, jajj kicsikém fáj és odarohan, a kicsi elkezd sírni. ha felkapod, és leporolod és mondasz valami vicceset, kedveset, akkor mosolyogni kezd és továbbgurul-totyog. viszont ebbe a tudomhogyfájniakellezértfáj teóriába nem illik bele a hirtelen fájdalom. de, továbbemlékezve, ha hirtelen fáj (v.ö. rácsapom a kezemre a kicsipiros csomagtartót), az nem rögtön fáj, csak akkor mikor felfogom, hogy mi történt. akkor viszont nagyon. megint bejön a tudatos fájdalom.
- LAST QUESTION, de már régóta formálódik: lehetséges, hogy carrie (sex and the city, nagyon nem szeretem szereplője), lenőtt hajjal forgat? szőke, és a teteje meg fekete, barna. ez vajon direkt alakult így, vagy véletlen? utóbbi esetben kissé igénytelen. vagy, én  nem értek egyáltalán a festett hajhoz :))

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://meder.blog.hu/api/trackback/id/tr34112185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Borka 2007.07.05. 13:39:40

télleg! nekem is mindig azt mondja a kozmi: Szervusz, Borikám! ki érti ezt?!

Fájdalom: nekem látnom kell, hogy fel tudjak rá készülni. a vérvétel érdekes (tudom, beteges), a gyanta pedig már szinte alig fáj.., kivéve ha száraz a bőröm, ilyenkor gyakorlatilag meghámozódom! na az tényleg fáj! persze minden relatív: majd ha szültem visszatérek erre a témára... na azt hogyan fogom nézni?!

Bóbita 2007.07.05. 23:24:53

videón, a családi album első lapjain :)). régen én is szerettem nézni a vérvételt, de most már valahogy nem :(

annus · http://www.filleres.blogspot.com 2007.07.06. 10:56:24

nálam a fájdalmon elég sokat dob a látvány faktor. ezért van az, hogy amikor csak látom - mondjuk tv - de nem érzem, akkor is tud fájni és felszisszenek. elég vizuális típus vagyok. viszont jól bírom és kíváncsi a természetem. úgyhogy nézem...

Bóbita 2007.07.06. 15:38:12

kettőtök véleménye alapján pont az jön ki, hogy van, akinek a látványtól rosszabb, és van akinek jobb. én már nem nézem, de ha tudom, akkor jobb, mert fel tudok rá készülni, igaz, hogy jobban fáj, mintha nem tudom, ill. amíg nem tudom. lehet, hogy a hirtelenség a nem jó benne, mert ha tudod/látod, akkor tudod mekkora lesz, mire készülj. nem véletlenül félünk olyankor jobban, ha nem tudjuk, hogy mi jön, mennyire fog fájni (ld vmi gyanús hang a szobában éjjel, én nagyon félek, és próbálom egérre, lézertáblára akármire fogni), csak oka legyen, mert akkor már én vagyok az úr, akkor már ismerem.
süti beállítások módosítása