mikor mi, általában én

"A tengerpartot járó kisgyerek mindíg talál a kavicsok közt egyre, mely mindöröktől fogva az övé, és soha senki másé nem is lenne"

frissen rámhullott falevelek

  • Mano Negra: Csak kis technikai kekeckedés: a spamküldés és a webes reklámhordozás nem ugyanaz; lehet, hogy az ... (2007.08.26. 23:31) hm
  • Agent Angel: pedig semmi izgalmas nem történt. leszámítva, hogy egy mondatot sem tudtam írni, mivel nem ment a ... (2007.08.23. 00:20) napközben
  • Bóbita: bikini. és tudom, persze hogy van, nem is az volt az állítás, hogy ez a legjobb, amit valaha írtak... (2007.08.22. 11:08)

amiket régebben görgettem

it's my day :)))

2007.07.06. 12:42 Bóbita

addig néztem az éjjel ally mcbealt, amíg fel nem keltek az első madarak. ekkor gyorsan lefeküdtem, mert ha rázendítenek, akkor esélytelen elaludni. addig valahogy nem voltam álmos. és tudtam, hogy másnap nem kell korán kelnem. azért ez jó egy ilyen napon. hogy azt csinálok, amit akarok. kedves barátok, családtagok ugyan zenéltek a telefonon, mikor azt hitték, már ébren vagyok (a 10:31es ok, de anyám hogyan hihette, hogy 9 körül ébren leszek? :)

éjfélkor jött skype, (fél egykor skype, és reggel (ill. délben, pont a harangokra), mikor felkeltem, egy saját külön post fogadott angyalka blogján, saját külön tortával és engem köszöntő kommentekkel. :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))). sajnos nem tudom idelinkelni, de nagyon nagyon nagyon.

sőt, még ő is írt, holott saját bevallása szerint mindig elfelejti a szülinapokat és egyéb fontos dátumokat.

és este megyek a tesómért a reptérre (oda pl. odatalálok, de az sem volt mindig evidens) :)))

ez egy smiley-es post.

a tűzhely ruhája szétázott a tegnapi, engem váratlanul ért viharban, de mikor egyszer esett, már nem hoztam be, így esett rá még. majd legörgetem a lépcsőkön. esetleg több turnusban. sok ruhája volt. és most felhívom a gázszerelőt. valamiért ódzkodom ettől, de kell, hogy sütshessek-főzhessek.

update: hősiesen felhívtam a gázost, aki amúgy vizes, és azt mondta, hogy csak a hivatalos szerviz üzemelheti be. Szóval ez egy hosszabb menet lesz :(. De fogok én még sütni-főzni, rettegjen, akinek gyomra van!


EDITORIAL NOTE: mivel a csevejzsivajon már akkor és ott megemlékeztem róla, ide nem írtam ide, akkor  amikor ezt írtam, de ez nem volt helyénvaló, ezért most ideírom, hogy az első de jó hogy élsz és ennek megint kerek évfordulója vant a nővéremtől kaptam, nulla óra nulla perckor a skypon :))). utána pöttyös jött, majd reggel (ööö, délben észleltem) angyalka.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://meder.blog.hu/api/trackback/id/tr89112841

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása