mikor mi, általában én

"A tengerpartot járó kisgyerek mindíg talál a kavicsok közt egyre, mely mindöröktől fogva az övé, és soha senki másé nem is lenne"

frissen rámhullott falevelek

  • Mano Negra: Csak kis technikai kekeckedés: a spamküldés és a webes reklámhordozás nem ugyanaz; lehet, hogy az ... (2007.08.26. 23:31) hm
  • Agent Angel: pedig semmi izgalmas nem történt. leszámítva, hogy egy mondatot sem tudtam írni, mivel nem ment a ... (2007.08.23. 00:20) napközben
  • Bóbita: bikini. és tudom, persze hogy van, nem is az volt az állítás, hogy ez a legjobb, amit valaha írtak... (2007.08.22. 11:08)

amiket régebben görgettem

jó nekem (kicsit ingadozó a hangulatom manpság :)

2007.07.11. 17:24 Bóbita

ma okosat mondtam az utolsó órán, ami amúgy kezd érdekes lenni. ezért megdicsértek, majd felemlegették (a tanár), majd óra után, mikor kérdezgettünk tőle, újra kiemelte, hogy milyen jó volt, amit mondtam, csak you need to speak up. szóval ezentúl legálisan kiabálhatok :). rájöttem, hogy kutyalelkem van. ha dicsérnek, örülök, és túlzottan, hajlandó vagyok könnyebben elfeledni miatta undokságokat (ez  a tanár nem volt undok, de tegnap még utáltam mert teleszájszerűen beszélt és zúgatta a légkondit, amitől, meg az éjjeli hidegtől, csúnyán megfáztam :), és viszont, a dicséret hiánya (ami másnak nem szidás), nem esik jól. 11 is megjegyezte, hogy mennyire látszik rajtam, mert ilyenkor úgy örülök. valószínűleg ezért is szeretem jobban a macskákat, mert inkább macsakelkű lennék. a kutya emiatt a dicséretfüggőség miatt kiszolgáltatott és könnyebben sérül. és nyáladzik, és én nem akarok nyáladzani sem. de a dicséretnek tényleg van hatása: kisütött a Nap, már nem vagyok lázas, hamarabb vége lett az órának, stb. ezek persze nem függenek össze, de fő az egyszerűsítés. 11 praktikus, mert bejár az irodába órák után (bár szabadságon van) és áthoz kocsival budára.

szocalizálódtam is, csevegtem a magyar fiúkkal, leráztam a csúnya magyar fiú amúgy kedves ebédrehívását (11 vártam, aki tökölt a laptopjával), váltottam három szót és egy mosolyt a helyes, de szörnyen fésült svéd fiúval és továbbra sem értem, a többiekkel együtt a nigériai csaj angolját. A tanárok úgy tűnnek, mint akik értik őt, de mivel mindig olyan sokáig kérdez és visszakérdez, kezdenek gyanúsak lenni, hogy nem értik, csak sejtenek valamit és arra próbálnak felelni.

délután megyek majd angyalkával várost járni, előtte kicsit tanulok.

dicsértem már a szupergyönyörű black's law dictionary-mat? nem nagyon tudom, most mihez kezdenék nélküle.  az angol jogi nyelv azért durva ám, mert egy tök más jogrendszert fed le, mint a mienk, és mikor az ember azt hinné, hogy tudja, mit jelent ez vagy az, kiderül, hogy valami olyan jogintézményt fed az ártatlan szó, hogy csak pislogok.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://meder.blog.hu/api/trackback/id/tr70116148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Borka 2007.07.11. 17:34:30

szóval ez volt az igen kedves meghívásomra? juhéjj!!!

annus · http://www.filleres.blogspot.com 2007.07.11. 18:23:47

abszolút értem. én is olyan vagyok, hogy mindig csak azt érzem egyes emberekkel kapcsolatban ami éppen van. ha jót csinál, ő világ legédibbje és hajlamos vagyok minden mást elfelejteni

pöszméte 2007.07.11. 22:32:40

egy narancssárga pulcsi, egy szép ujjatlan fehér, egy cuki kapucnis zippzáros kardigán, egy melange anygalkával és agyalóssal, egy jó este :)
süti beállítások módosítása