mikor mi, általában én

"A tengerpartot járó kisgyerek mindíg talál a kavicsok közt egyre, mely mindöröktől fogva az övé, és soha senki másé nem is lenne"

frissen rámhullott falevelek

  • Mano Negra: Csak kis technikai kekeckedés: a spamküldés és a webes reklámhordozás nem ugyanaz; lehet, hogy az ... (2007.08.26. 23:31) hm
  • Agent Angel: pedig semmi izgalmas nem történt. leszámítva, hogy egy mondatot sem tudtam írni, mivel nem ment a ... (2007.08.23. 00:20) napközben
  • Bóbita: bikini. és tudom, persze hogy van, nem is az volt az állítás, hogy ez a legjobb, amit valaha írtak... (2007.08.22. 11:08)

amiket régebben görgettem

efficient me

2007.05.09. 23:23 Bóbita

jó lesz a blogunk, nagyon.

elmondtam 11nek, hogy 11nek hívom a blogomban. mire ő, miért, írsz blogot? pedig meséltem már. tetszett neki a név, tett próbálkozásokat a cím megszerzésére, de ellenálltam. 

ma nagyon hatékony voltam, megakadályoztam, hogy további egy hétig húzódjon egy szerződés aláírása, mert csak lebeszéltem ügyfelet a hiábavalóságon való kattogásról, ami miatt egy hetet tárgyalgattak volna még másikkal, negyven percet konfkóltam egy másik ügyben closing előkészítés céljából, végtelen cégiratos emileket küldtem kifele, még a tegnap éjjeli meló utóéletét egyengettem, leszerveztem a holnap hajnali szakértői szemlét és a pénteki tárgyalást. és voltam ebédelni az ab-n, ahol együtt volt a stáb. nem volt olyan rossz, mint számítottam a hangulat, kicsit még dolgoztunk is (csoportos megbeszélése egy ügynek), láttam könyvtárat terrorhorror könyvtáros nénivel, és láttam a jövendő szobámat. nagyobb mint a mostani, és ott fogok ülni benne egyedül, mint egy princ (copyright anyám). érdekes lesz, már mondtam a másik csajnak, hogy majd megyek szomszédolni. lesz net, ez enyhíti majd magányomat. mint kiderült, törzsidő 10től van, tehát nem kell azért minden nap reggel nyolcra menni. ez nagyon nagy örömmel töltött el.

holnap hajnalban ultrahangos karosszéria-vizsgálatra megyek. muszáj ott lennem, mégis alperesi beavatkozó vagyok, de félek, hogy egy szót sem fogok érteni az egészből.

de nagyon randa szó az, hogy kurrens. mármint randa a hangzása meg a kinézete. és nem is ronda, hanem randa.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://meder.blog.hu/api/trackback/id/tr3573488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása