mikor mi, általában én

"A tengerpartot járó kisgyerek mindíg talál a kavicsok közt egyre, mely mindöröktől fogva az övé, és soha senki másé nem is lenne"

frissen rámhullott falevelek

  • Mano Negra: Csak kis technikai kekeckedés: a spamküldés és a webes reklámhordozás nem ugyanaz; lehet, hogy az ... (2007.08.26. 23:31) hm
  • Agent Angel: pedig semmi izgalmas nem történt. leszámítva, hogy egy mondatot sem tudtam írni, mivel nem ment a ... (2007.08.23. 00:20) napközben
  • Bóbita: bikini. és tudom, persze hogy van, nem is az volt az állítás, hogy ez a legjobb, amit valaha írtak... (2007.08.22. 11:08)

amiket régebben görgettem

vihar

2007.06.21. 21:43 Bóbita

elkapott a vihar. egy ideig 11 vezetett, addig még egész korrektül csak esett, semmi extra. tetszik neki a dream, bár le régihangzásúzta, de kioktattam, hogy nem az. utána kiszállt (szokásos figyelmeztetés, hogy állítsak vissza mindent ahova kell), és én beültem a Helyemre. ekkor jött a vihar. én még ilyen zuhéban nem vezettem. pedig kisszemű eső esett, nem volt jég, a szelet is tudtam kezelni. de ha nem arra megyek, ahol nagyon sokat járok, fáradtan is, és szinte ösztönből, akkor baj lett volna. hússzal mentem, meredtem az előttem haladó hátsó lámpáira és reméltem, hogy ott, ahol nem evidens a kanyar, ő is arra megy, mint én. arra ment :). félelmetesnek éreztem, mondogattam magamnak, hogy ismerem az utat, meg tudok vezetni, meg nem megyek gyorsan, de azért nehéz volt. viszont leltem helyet, öt autónyira a háztól, szóval profin leparkoltam, majd öt méter alatt szétáztam. a lakás nem ázott szét, pedig nyitva volt az ablak. jól jöttem ki a viharból :).

mai olvasnivaló: www.origo.hu/vendegszoba/tudomany/20070620elottem.html

Ez egy többfokozatú vihar és zivatar, most visszajött. biztos buda jobb, mint pest :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://meder.blog.hu/api/trackback/id/tr70103505

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása