mikor mi, általában én

"A tengerpartot járó kisgyerek mindíg talál a kavicsok közt egyre, mely mindöröktől fogva az övé, és soha senki másé nem is lenne"

frissen rámhullott falevelek

  • Mano Negra: Csak kis technikai kekeckedés: a spamküldés és a webes reklámhordozás nem ugyanaz; lehet, hogy az ... (2007.08.26. 23:31) hm
  • Agent Angel: pedig semmi izgalmas nem történt. leszámítva, hogy egy mondatot sem tudtam írni, mivel nem ment a ... (2007.08.23. 00:20) napközben
  • Bóbita: bikini. és tudom, persze hogy van, nem is az volt az állítás, hogy ez a legjobb, amit valaha írtak... (2007.08.22. 11:08)

amiket régebben görgettem

apatikus?

2007.07.10. 17:48 Bóbita

llm, opening reception, gyönyörű vagyok lila koktélruha, persze senki nem lát, amerikai proffal csevej, mit egyen feltétlenül, túró rudit, mondom habozás nélkül, hétfőtől  előadások angolul, ami érdekes lenne, az nem jó, csapong és túl interaktív, ami nem kéne, hogy jó legyen - international economic crimes - az tök jó, jó fej a tanár, az óra interaktív de mégis halad, a harmadik idegesítő, nem túl izgalmas és valamiért zavar a tanár, hirtelen  felcsattanva kezdi a mondatokat és igazgatja a gatyáját és du van, amikor már fáradok, leszív a hat óra angol előadás, este hidegfront, migrén, minden ami kell, nem is mentem ma be első órára, 11 csak a délutánira érkezett, eszti kinyomtatott eseteit olvasom ebédszünetben, északír fickóval meg egy frissen végzett magyar csajjal, aki angolul szépen beszél, de az alap jogi nyelv nem megy neki, mi az a rescind kérdi, mondom elállni, ja, majd hallom, hogy ugyanazt kérdezi az északírtől, aki, milyen meglepetés, ugyanazt mondja, de nekem nem hitte el, kis felfuvalkodott csajszinak látszik, de valahogy egész nap apatikus vagyok, még fáj a fejem és nyomott az idő, óra közben lesmsezek egy randit, amihez nagyon nincsen kedvem, de már megint eljött az a rész, mikor annyiszor mondtam le, hogy muszáj találkozni, nevetséges is, mert közben mikor dumálunk, akkor jó, de lusta vagyok elmenni, és fáj a fejem, és még tanulnom kell holnapra, 11 hazavisz, beszélgetünk, milyen furcsa, nagyfehérfőnök az egyetlen, akire a többi partnerek nem voltak dühösek, mikor engem, a kinevelt és éppen beérő, nagy munkabírású és tehetséges fiatalt elvisz (ez jólesett, de valahogy tompán, távolból), hiába mondom, hogy nem nagyfehérfőnök csalt el, mindenképpen elmentem volna, 11 szerint még senkitől nem hallotta, hogy ezt elhitte volna, miért én hazudok, vagy csak beszélek a vakvilágba, hülyének néztek, ez is azt igazolja, hogy semmibe vesznek itt minket, csak csipog kicsit a facsartcitrom, de kap egy kis morzsát és majd jó lesz neki, milyen jó, hogy elmegyek.

lehet, hogy lemondom kenit mégis, aludnom kéne, és előtte olvasni, muszáj.

és közben egyedül nem mehetek ki, mert nem merek vezetni egyedül és mert ez az llm kicsit overhelmingebb, mint terveztem, ilyen-olyan dolgozat, meg stb., és számítanak rám, és ha nem megyek, akkor ketten leszünk nemboldogok, de nem tehetek róla, ez a nyüves llm fontos, és nem skippelhetem a vizsgákat, akkor bukik az egész.

szarul vagyok, nyomott. azt hiszem, mégis érzékeny vagyok a frontokra :(.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://meder.blog.hu/api/trackback/id/tr5115473

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Borka 2007.07.10. 18:47:29

bár tudom, hogy már olvastad, ajánlom figyelmedbe pozitív posztomat, nem különben a saját kommentedet :)

rossz hangulatra magad vagy a gyógyír!

pöszméte 2007.07.10. 19:07:22

olvastam :). orvosoltam is: ettem, lemondtam a nemszeretem randit, kommentáltam egy sort, és készülök lélekben az olvasásra. és cseteltem pl veled :). meg pöttyössel :). és közben kiderült, hogy nem fognak rám haragudni, ha nem tudok menni, max szomorúak lesznek. és most jobb.
süti beállítások módosítása