mikor mi, általában én

"A tengerpartot járó kisgyerek mindíg talál a kavicsok közt egyre, mely mindöröktől fogva az övé, és soha senki másé nem is lenne"

frissen rámhullott falevelek

  • Mano Negra: Csak kis technikai kekeckedés: a spamküldés és a webes reklámhordozás nem ugyanaz; lehet, hogy az ... (2007.08.26. 23:31) hm
  • Agent Angel: pedig semmi izgalmas nem történt. leszámítva, hogy egy mondatot sem tudtam írni, mivel nem ment a ... (2007.08.23. 00:20) napközben
  • Bóbita: bikini. és tudom, persze hogy van, nem is az volt az állítás, hogy ez a legjobb, amit valaha írtak... (2007.08.22. 11:08)

amiket régebben görgettem

szombat

2007.07.15. 11:25 Bóbita

nem működik rendesen a k betű zsuzsa-jánoson :(. ezért ha néha kimarad, az kivételesen nem az én hibám (a többi betű viszont igen :).

a lopedium nevű gyógyszer hasmenés ellen való. és mivel a magyar nép hülye, mint atom, kis csillaggal jelölten, apró, de kiválóan olvasható betűkkel a buszon és mindenfele fellelhető plakátokon ott figyel a hasmenés definíciója. megfelelő színnel. nem jutottam szóhoz.

tegnap anyámék, ebéd majd érzelmes búcsú. utána apámmal mentünk mamihoz, útbaejtve a mountex és dechatlon pénzszívó csodahelyeket (szuperhátizsák és kishátizsák lett az enyém:). utána nagymamázás (nincsen semmi kajám, jajj miért nem szóltatok, de jó, hogy itt vagytok,kértek krumplilevest? ) és nagyon jó volt, mert tényleg örült nekünk. csevegtünk nagybátyám ildikójával, majd hazajött unokaöcsém, aki egyre nagyobb és elkényeztetettebb, de kis dózisban elviselhető, meg nagybátyám. hazakicsikocsi, utcabál, tűzijáték gyönyörű, hurlements de leo-hoz kicsit hasonlító zenekar, agyalós, középvezető, ő, pici dunapart, alattam fa, aminek nem látszott a törzse, csak a vízben mozgó ágai meg a kavargó fekete duna. kapaszkodtam is rendesen, nehogy ugorjak. ő nem is mert partraülni, mert tériszonya van, csak középvezetővel lóbáltuk a lábunkat.

utána mivel migrén képviseltette magát, hazavittek.

néztem a tévét éjjelbe nyúlóan. minek vajon?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://meder.blog.hu/api/trackback/id/tr63118268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása