mikor mi, általában én

"A tengerpartot járó kisgyerek mindíg talál a kavicsok közt egyre, mely mindöröktől fogva az övé, és soha senki másé nem is lenne"

frissen rámhullott falevelek

  • Mano Negra: Csak kis technikai kekeckedés: a spamküldés és a webes reklámhordozás nem ugyanaz; lehet, hogy az ... (2007.08.26. 23:31) hm
  • Agent Angel: pedig semmi izgalmas nem történt. leszámítva, hogy egy mondatot sem tudtam írni, mivel nem ment a ... (2007.08.23. 00:20) napközben
  • Bóbita: bikini. és tudom, persze hogy van, nem is az volt az állítás, hogy ez a legjobb, amit valaha írtak... (2007.08.22. 11:08)

amiket régebben görgettem

használt lelkek

2007.08.21. 00:24 Bóbita

akartam írni posztot, szépet, tüzijátékosat, erre nem működött a szerver. hát írtam ide.

olvasgattam a hétvége blogtermését, skypolgatok, örülök, hogy jó a skype. és mindenhonnan az jön, ami tegnap este engem is áthatott, hogy olyan jó lenne, ha lenne valaki, aki van, és akinek én (mi) vagyunk, akihez hozzá lehet bújni, és aki örül, ha hozzábújok, nem a hozzábújásnak, illetve nem csak annak, hanem annak, hogy speciálisan én bújok őhozzá. tegnap éjjel kiolvastam valami kamasznyálat, és utána jöttek a zavaró gondolatok. mert a könyvben minden olyan zavaros volt, de mégis valahogy tisztán zavaros, és összejöttek, és boldogok voltak. az ígéret megvolt. utána eszembe jutott, mert eszembe juttattam, hogy anno, mikor  a decemberi zuhogó esőt nézve a wc melletti folyosóablakban végre végre megfogta a kezem és csókolóztunk, akkor nekem is olyan volt, olyan zavaros de tiszta és egyértelmű. én szeretem őt, ő szeret engem, hol itt a baj? és nem is volt sokáig. de utána lassan megváltoztunk, felnövögettünk. és elváltak útjaink. és akikkel azóta kereszteződnek útjaim, azok már mind, ahogy én is, használt lelkűek. ettől nem lesznek rosszabbak, csak néhol elvékonyodott az anyag, jobban vigyáznak rá, nem mennek be vele minden tüskebokorba, hiába látszik túl rajta  a gyönyörű zöld rét. és én sem vetem bele magam minden tóba, bokorba, hiába lehet, hogy ígéretes. és ezért sok sok vékonyodott könyökű lélekpulóver megy el egymás mellett, pedig boldogak lehetnének, lehet. lehet, hogy nem, de az esélyt sem adják meg egymásnak. és nincsen kihez bújni. és ez fáj. nagyon fáj.

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://meder.blog.hu/api/trackback/id/tr29144743

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Agent Angel 2007.08.21. 00:31:52

ez egy nagyon nagyon jó bejegyzés. és ó milyen igaz! lélekpulóver... tetszik!

LegAlly 2007.08.21. 10:16:53

csatlakozom.

kisanna 2007.08.21. 15:01:36

en idezni is fogom:)
süti beállítások módosítása