mikor mi, általában én

"A tengerpartot járó kisgyerek mindíg talál a kavicsok közt egyre, mely mindöröktől fogva az övé, és soha senki másé nem is lenne"

frissen rámhullott falevelek

  • Mano Negra: Csak kis technikai kekeckedés: a spamküldés és a webes reklámhordozás nem ugyanaz; lehet, hogy az ... (2007.08.26. 23:31) hm
  • Agent Angel: pedig semmi izgalmas nem történt. leszámítva, hogy egy mondatot sem tudtam írni, mivel nem ment a ... (2007.08.23. 00:20) napközben
  • Bóbita: bikini. és tudom, persze hogy van, nem is az volt az állítás, hogy ez a legjobb, amit valaha írtak... (2007.08.22. 11:08)

amiket régebben görgettem

most jó

2007.07.19. 22:32 Bóbita

ma nagyon jó volt, érdekes, meg jó. jött egy bírónő, az egyik federal district court bírája (juszt is, hiszen ennek a bíróságnak ez az igazi neve, minden más csak fordítás lenne :), és párosfelelgetőst játszott egy magyar professzorral. utána a tanáraink elhívtak sörözni engem meg exkolléganőt, nem jutottunk túl messze, csak az egyetemmel szemközti helyig és dumáltunk velük, érdekelte őket, hogy milyen tapasztalataink vannak, milyen tanácsokat adnánk a jövőre nézve ehhez a kurzushoz. jó volt érezni, hogy számít a  véleményünk és részt veszünk az alakításban. továbbá kiderült, hogy ez az egyetem a legjobb az egész usa-ban IP-ből, és ez nekem külön imponál, hiszen én nagyon szeretem a szellemi alkotások jogát, csak eddig nem nagyon volt lehetőségem elmélyülni benne. valamint azt is megtudtuk, hogy a harvardról is "bérelnek" tanárokat, a legjobbak közül, és az egyik tanít is minket. és mellesleg ez a tanár ma megdicsérte a szerződés-draftoló feladatomat, ami ezen információ birtokában nyilván még boldogabbá tett, a sima dicséret-boldogságon túl. ebédnél szocializálódtam, mert 11 és exkolléganő is leléptek, így másokkal ettem, bár exkolléganő csatlakozott az ebédhez, ezért albán, ukrán, olasz magyar ebéden vettem részt. közben agyalóssal kis cigiszünetet tartottunk a hatvan fokban, jó volt :).

ahogy hazajöttem, meleg volt még a wc-deszka is. hihetetlen.

végre majdnem teljesen bepakoltam. most még tanulgatnom kellene, de nem vagyok valami jól, pedig félóránként zuhanyozom,  szóval inkább nem :). elvileg kapok halasztást a vizsgákra, aug 20-ig, ez igen jó volna, mert akkor kicsit nyugodtabban nyaralhatok. bár rájöttem, hogy  mikor hazajövök, rögvest el kellene kezdenem tanulni a szakvizsgára :(.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://meder.blog.hu/api/trackback/id/tr68121469

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Agyalós 2007.07.20. 18:20:31

es lattad Markot is ma.

agentidle 2007.08.21. 18:21:52

és másnap kiderült az is, hogy mindhárom tanár minket emelt ki exkolléganővel, hogy miylen jók voltunk, és ez nekem (meg exnek is) annyira nagyon jól esett. és nem szembe mondták, hanem jött a füles, érdeknélküli embertől, tehát még valóságosnak is tűnik ez a dícséret. és később a harvardi prof még emilen is megdícsérgette a szerződés-draftomat, szóval :) vagyok. most már csak a vizsgáimon kéne átmenni :))
süti beállítások módosítása