mikor mi, általában én

"A tengerpartot járó kisgyerek mindíg talál a kavicsok közt egyre, mely mindöröktől fogva az övé, és soha senki másé nem is lenne"

frissen rámhullott falevelek

  • Mano Negra: Csak kis technikai kekeckedés: a spamküldés és a webes reklámhordozás nem ugyanaz; lehet, hogy az ... (2007.08.26. 23:31) hm
  • Agent Angel: pedig semmi izgalmas nem történt. leszámítva, hogy egy mondatot sem tudtam írni, mivel nem ment a ... (2007.08.23. 00:20) napközben
  • Bóbita: bikini. és tudom, persze hogy van, nem is az volt az állítás, hogy ez a legjobb, amit valaha írtak... (2007.08.22. 11:08)

amiket régebben görgettem

ELKÖLTÖZÖM

2007.08.24. 02:55 Bóbita

Kedves Mindenki, köztük persze kedves Én, aki biztosan gyakran el fogom felejteni a következő fontos információt:

ELKÖLTÖZÖM ide, mert ott jobban kiélhetem magam.

tiszta hülyén érzem magam, hogy itthagyom szegény medremet, de valójában nem hagyom itt, mert lesz keresztlink, meg minden, de akkor is. és nonszensz, hogy ilyen furcsa érzésem van, de mégiscsak ez volt az első blogom. de mivel éppen azért költözöm el, mert ezt nem tudtam eléggé személyre szabni, éppen ezért nem is tudott annyira  a szívemhez nőni. szóval akaratom acélos, tekintetem kemény, link az írók linkdobozában.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://meder.blog.hu/api/trackback/id/tr96147542

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása